Dzisiaj jest .

Głównym celem zajęć było rozwijanie kompetencji kluczowych z języka angielskiego, rozszerzanie możliwości edukacyjnych poprzez połączenie ICT z językiem obcym oraz wyrównanie szans uczniów w procesie uczenia się języka angielskiego. Na zajęciach uczniowie kształtowały umiejętności rozumienia, wyrażania i interpretowania myśli, uczuć, faktów i opinii w mowie i piśmie, przygotowywały się do posługiwania się językiem angielskim w rozwiązywaniu problemów z życia codziennego, przyzwyczajały się do samodzielnego uczenia się, systematyczności, pracowitości i wytrwałości. Zajęcia były okazją nie tylko do pogłębienia wiedzy, ale także do usystematyzowania i uzupełnienia poznanych na lekcjach wiadomości.

Zakres materiału, sposób przekazywania wiedzy i rytm pracy prowadzący zajęcia dostosowywali do uczestników zajęć i ich możliwości intelektualnych. Metody szkolenia i panująca atmosfera sprzyjały aktywnej pracy uczniów.

Uczniowie, podczas zajęć, na bieżąco wymieniali się swoimi spostrzeżeniami, uwagami i wątpliwościami z nauczycielem. Byli kulturalni, zdyscyplinowani, chętni do komunikacji w języku angielskim oraz wzajemnej życzliwej pomocy poprzez wspólną pracę w grupach, co sprzyjało integracji uczestników zajęć.

Głównym celem zajęć było rozwijanie kompetencji kluczowych z języka angielskiego, rozszerzanie możliwości edukacyjnych poprzez połączenie ICT z językiem obcym oraz wyrównanie szans uczniów w procesie uczenia się języka angielskiego. Na zajęciach uczniowie kształtowały umiejętności rozumienia, wyrażania i interpretowania myśli, uczuć, faktów i opinii w mowie i piśmie, przygotowywały się do posługiwania się językiem angielskim w rozwiązywaniu problemów z życia codziennego, przyzwyczajały się do samodzielnego uczenia się, systematyczności, pracowitości i wytrwałości. Zajęcia były okazją nie tylko do pogłębienia wiedzy, ale także do usystematyzowania i uzupełnienia poznanych na lekcjach wiadomości.

Zakres materiału, sposób przekazywania wiedzy i rytm pracy prowadzący zajęcia dostosowywali do uczestników zajęć i ich możliwości intelektualnych. Metody szkolenia i panująca atmosfera sprzyjały aktywnej pracy uczniów.

Uczniowie, podczas zajęć, na bieżąco wymieniali się swoimi spostrzeżeniami, uwagami i wątpliwościami z nauczycielem. Byli kulturalni, zdyscyplinowani, chętni do komunikacji w języku angielskim oraz wzajemnej życzliwej pomocy poprzez wspólną pracę w grupach, co sprzyjało integracji uczestników zajęć.

1 1 2 3 4





GALERIA ZDJĘĆ
Przejdź do Galerii
Ostatnio dodane:
photo_newest





Copyright © 2018 by Zespół Szkół nr 1 w Wyszkowie.

Zamknij Strona stosuje tzw. cookies przede wszystkim aby ułatwić korzystanie z witryny. Użytkownicy serwisu mogą samodzielnie zarządzać plikami cookies w ustawieniach swojej przeglądarki. Brak zmiany tych ustawień oznacza akceptację dla stosowanych plików cookies.